Паризька тиждень моди в черговий раз змогла розбурхати уми жителів столиці Франції та їх гостей. На подіум виходили напівголі манекенниці в мотоциклетних шоломах і балаклавах, але більшу увагу привернули моделі, які несли один одного.
Американський дизайнер Рік Оуен став окрасою Тижня високої моди в Парижі, коли вивів на подіум моделей, одягнених в утилітарний стиль. Причому дівчата носили кінську упряж, а деякі моделі взагалі тягли на собі інших манекенниць, причому вниз головою і в дуже незручних позах.
Тим не менш, показ Ріка Оуена виявився одним з найбільш успішних з точки зору уваги публіки, а також кількості критичних відгуків у різного роду ЗМІ. Сам Рик заявив, що основним меседжем було представлення концепції “могутності жінок”. Свою колекцію він назвав “Циклопи”, яких Оуен визначив як “міфологічних створінь, що володіють дуже зосередженим зором”.
Також велику увагу гостей Тижні високої моди в Парижі привернув показ бельгійського лейблу A. F Vandevorst, моделі якого йшли по подіуму в чорних мотоциклетних шоломах або в’язаних масках на обличчях. Колекція цікавила публіку не стільки одягом, скільки головними уборами.
Мотоциклетна тема була тут досить сильно виражена і в інших предметах гардеробу. Свою першу колекцію стоять за брендом подружжя Ен Вандерворст і Філіп Арікс запустили в 1998 році після закінчення Модного школи при Королівської академії витончених мистецтв в Антверпені. В 2003 році вони створили колекцію взуття, а трьома роками пізніше лінійку спідньої білизни.
Джерело