Перший готель у відкритому космосі прийме постояльців вже в 2022 році.

17

Як відомо, прогрес не стоїть на місці в прагненні задовольнити невтомне людське бажання нових відчуттів та відкриттів. І якщо одні вимагають видовищ, то інші мріють на цих самих видовищ збагатитися. Наприклад, вже через 4 роки всі бажаючі зможуть відпочити в цьому космічному готелі, за умови наявності 9,5 мільйонів доларів на оплату круїзу.

Неймовірно, але факт – американська компанія Orion Span готується до будівництва цього космічного готелю прямо на навколоземній орбіті. Відпочити в незвичайному спорудженні зможуть всі бажаючі, щоправда коштувати така відпустка буде близько 9,5 мільйона доларів.

«Станція Аврора», як було вирішено назвати готель, що вже через чотири роки буде готова прийняти на борт перших постояльців. Однак ініціатори ідеї, щоб уникнути ризиків планують заселяти за раз не більше 4 осіб, яких будуть обслуговувати всього два члени екіпажу.

Первый отель в открытом космосе примет постояльцев уже в 2022 году

Звичайно, туристи будуть зобов’язані пройти тримісячну підготовку до космічного відпустки, зате потім зуміють насолодитися неповторними краєвидами Землі з висоти 322 кілометрів. До того ж в програму відпочинку входять 16 заходів і світанків в добу, наукові експерименти і навіть догляд за космічним городом, частина врожаю з якого постояльці зможуть забрати з собою на Землю.

«Зробити космос доступним для всіх – ось наша мета. Після того, як станція буде готова, вона відразу буде запущена в експлуатацію», — говорить Френк Банджер, засновник компанії Orion Span.

Первый отель в открытом космосе примет постояльцев уже в 2022 году

Проте не всі користувачі інтернету згодні з твердженням бізнесмена щодо «доступності» таких подорожей».

«Це називається «доступне»?! За 9,5 мільйона?!»

«Смішно! Доступно, звичайно! Для олігархів»

«Ідея, звичайно, крута… Але дорого, товариші! Дуже дорого!»

«О! Можна продати нирку і все своє майно і тоді можливо вистачить на один політ»

«Круто! Але доступним я б такий вояж не назвав»

До речі, «Роскосмос» теж планує відкрити готель на навколоземній орбіті. Для цих цілей навіть планується переобладнати науково-енергетичний модуль Міжнародної космічної станції.