Різні за стилем і по духу килими свого роду демонструють “голландський ландшафт”.
Piet Hein Eek, формуючи свій голландський пейзаж, вийшов за межі площини підлоги. Його килим для залу очікування або лобі – ще й лава для відвідувачів.
Килим дизайнера Jeanine Eek Keizer не так ярок, але досить виразний, щоб грати в будинку провідну роль і об’єднує.
Joost van Bleiswijk уявив, що його килим намальований олівцем на аркуші паперу. Залишивши білу рамку, він недбало зафарбував центр. Складні інтерпретації сірих відтінків грифельній штрихування допомогою ручного плетіння вдалися дуже реалістично. Як результат – поява дуже незвичайного об’єкту.
Kiki van Eijk на створення голландського ландшафту надихнула робота з ніжною аквареллю. Ефект розтікається фарби після нанесення мазка вона перенесла на м’яку поверхню килима.
Claire Vos Teeuwen в своєму виробі зробила наголос на метаморфози зорового сприйняття предмета: рельєфність, колірний контраст і ефект хамелеона.
Щоб намалювати свій голландський пейзаж Roderick Vos вивчив візерунки тибетських килимів. Зачарований їх особливим колоритом він зробив добірку найбільш цікавих моделей за останні 200 років і склав яскраві фрагменти в складну і строкату головоломку.
Свій гобелен в плакатній стилістиці Edwin Vollebergh присвятив всім домогосподаркам і музиці Rolling Stones.
Petra Janssen створила голландський аналог перського килима. Вона звернулася до природи, фольклору, одязі і традицій Нідерландів. Стилізувала все характерні рослинні символи і помістила їх на поверхню свого об’єкта в міксі кольорів і ліній.
Джерело