Алтай. Актра. Артибаш

Туризм і відпочинок » розповіді про поїздки та екскурсії »

Це про мене 🙂 з 98 року живу в новосибірську, а на алтаї не була жодного разу. Барнаул не береться до уваги.пояснити чому не їздила не можу. Включався якийсь стоп-кран, і все тут. Не пускала невідома сила. І бажання особливого не виникало. Загалом, алтай залишався десь в чиїхось блогах, темах, розмовах. У минулому році дочка їздила по алтаю. Маршрут був огогого, і не туристичними стежками, а з провідниками по якихось кар’єрах, буєракам, горах-все, як вона любить, ага. Я дивилася її фото, захоплювалася. Але на цьому все. А тут раптом зрозуміла,що дуже хочу туди. І просто поїхала.

Ех, дороги

Починалося все прекрасно. Виїзд о 6 ранку. Дорожні служби ще не вийшли на роботу. Ніяких реверсивних ділянок. Їдемо собі і пісні співаємо.

Але світобудова вирішила, що так мені буде нудно. Воно взагалі добре мене знає, так:) і… Пам’ятаєте мультик”красуня і чудовисько”? сцену, де тато белль, злегка такий не в собі винахідник морріс, вибирав, по якій дорозі їхати. Тикав в карту і говорив коню філіпу, що цей страшний чорний похмурий нехай з ухаючими совами – короткий і правильний. А кінь з подивом дивився на світлу широку дорогу і намагався відвести винахідника туди. Ось коли після бійська навігатор голосом, що не терпить заперечень, велів згорнути на з’їзд направо, я відчула себе тим здивованим конем. Тому що попереду був чуйський тракт, а вправо якась дивна дорога… Але навігатор обіцяв, що цей маршрут коротший, і я буду на місці на годину раніше.

Загалом, ви вже зрозуміли, так? коли на півдорозі асфальт раптом раз такий і закінчився, а замість нього почався курс підготовки японського льотчика на прізвище тояматоканава, швидкість знизилася до 40 км/год, а я думала тільки про те, щоб не пробити колесо, стало ясно – в місце призначення ми потрапимо не на годину раніше, а добре б тільки на пару годин пізніше.жодної фотки тієї дороги немає. Тому що навіть думок про те, щоб сфотать або зняти, не виникло. Назустріч нам іноді траплялися здивовані “буханки”, які явно тут вже років 20 нікого не бачили.правда, коли ми нарешті дісталися до населених пунктів, в яких виявився якийсь, але все ж асфальт, виявилося, що навколо якась неможлива краса. Бія з її божевільною течією, скелі нависають над річкою, небо, до якого, здавалося, можна дотягнутися…це якась не дуже показова картинка. Вже десь на підступах до санькін-аілу. Просто поворот, але чомусь сподобався.

Підсумок. Приїхали ми в артибаш аж о 16 годині. Скоротили шлях, як змогли. 🙂 “спасибі”, гугл, великий і жахливий.на фото-дорога в артибаші, яка після всього того здалася мені цілком собі нормальною. Ну, щоб ви розуміли.

Welcome to the hotel california урочище актра

На інсту цього готелю я підписалася року 2 тому. Тоді їх аккаунт вела подруга моя. Загалом, на прохання одного я натиснула кнопку” підписатися”, і… При всьому багатстві вибору іншої альтернативи не було.концепція готелю – “тиша повинна бути в бібліотеці”.тут не продають алкоголь. Можна привозити з собою. Але після 23.00 має бути тихо. Тому сидіть собі в альтанці, потягуйте вино, насолоджуйтеся відсутністю звуків.

Тепер я точно знаю, що сервіс на алтаї є! хоча мене залякували зворотним:) ми знімали номер “стандарт”. Відмінний номер, але на другий день виникла технічна несправність. І готель в якості вибачень переселив нас в напівлюкс, та ще й подарував 2 години лазні.на фото-вид з вікна 🙂

Пару слів про готель: складається з декількох корпусів-веж, які спеціально вписували в ландшафт, намагаючись зберегти все навколо по максимуму. Вежі побудовані з кедра. Ніяких новомодних звукоізоляційних матеріалів при будівництві не використовували, тому чутність вище середньої. Але в кожному номері на тумбочці лежать беруші:) у номері (незалежно від категорії): шампунь, гель для душу, халати, тапочки, чайник, чашки, ложки, блюдця, склянки, чайні пакетики, трав’яний збір, мед, френч-прес. Природно, є телевізор, але ми його так і не включили :)сніданок включений у вартість. На одного: овочевий салат, сирно-м’ясна нарізка, масло, каша, омлет або яєчня, сирник, або млинці, або випічка, свіжий хліб, кава, чай. Коли я на tripadvisor побачила у відгуках” убогий сніданок”, задумалася, що їдять ті коментатори будинку. Кабанчика, напевно, з ранку на рожні собі готують.

На території дві лазні, кілька альтанок (одна з мангалом, її можна орендувати – зрозуміло, ми собі влаштували вечерю з шашликом).

А головне-готель один з останніх в ланцюжку. Майже на кордоні з заповідником. Тому тут тихо-тихо-тихо. І хорошооо!

Про… Запах

Якщо вийти з готелю і перейти через місток, відразу ж починається еко-стежка третя річка, яка приведе на красивий водоспад.можна взяти прогулянку по телецькому. Ми залишили її на останній день. Не прогадали. На озері був штиль, сонце світило яскраве, небо було ясне, і взагалі, все вийшло як на замовлення! подивилися 5 водоспадів. Два-з води, до трьох були висадки.і скрізь! скрізь там пахне… Новим роком! коли тато приносив додому смолисту ялинку, вона починала відтавати, і будинок обволікав запах хвої. Відчуття якогось захоплення і свята. Ось що подарував мені алтай. За ці 4 дні у мене там були і літо, і зима, і осінь.

Нічого нового я тут не розповіла:) і так, пушкін до алтаю не добрався.

А шкода, оспівав би. Втім, алтай і так поетично прекрасний! і ніякий телефон, звичайно, цього не передасть. Тож… Треба знову туди їхати.